Jeg har specialiseret mig i at kommunikere på digitale platforme, og jeg har en dybdegående teoretisk og praktisk viden på området. Jeg har erfaring med udvikling og produktion af både tekst, billede, lyd og video til digitale kanaler.

Digital kommunikation og markedsføring spænder over alt fra nyhedsbreve, content marketing, annoncering på sociale medier, SEO, hjemmesider og meget meget mere. Det er en fantastisk disciplin at arbejde med, og den er fuld af muligheder og udfordringer, og så er det frem for alt et område, som aldrig bliver statisk. I den digitale verden er der konstant udvikling, og derfor kræver det kontinuerlig udvikling af strategi, valg af kommunikationskanaler, KPI’er med mere, og det værdsætter jeg højt.

Content Management System

Jeg har erfaring med flere forskellige CMS-systemer, herunder wordpress og Sitecore. Generelt har jeg en stor forståelse og flair for CMS backenden, og jeg redigerer og skriver gerne i html’en for at få detaljer på plads i content.

Sociale Medier

Der er stor forskel på at være privat og professionel på de sociale medier. Nogle kaster sig ud i SoMe uden en plan, hvilket jeg kun anbefaler at gøre privat. En professionel tilgang kræver en gennemarbejdet strategi og opsatte KPI’er for at blive mest vellykket. Læs evt min side om sociale medier.

Digital vs. trykt kommunikation og markedsføring

Trykt materiale kan ikke erstattes af digitale løsninger i alle henseender. At sidde med noget fysisk i sine hænder er noget andet, og derfor har trykt materiale stadig sin berettigelse. Heldigvis, vil jeg sige. Kombinationen af trykt og digitalt materiale er ofte en god løsning. Og jeg mestrer naturligvis også at levere lækre tekster og artikler til de trykte materialer.